Tlf.: 33 13 12 35​​

Ejendomsadministration

Advokatkontoret administrerer boligudlejningsejendomme, erhvervsudlejningsejendomme, kollegier, døgninstituioner for børn og unge, seniorboliger og ældreboliger.

Vi varetager alt for en ejendomsadministration relevant sagsbehandling vedrørende ejendommene, fx:

  • Opkræving af husleje, varme m.v.

  • Betaling af regninger samt kontrol af ejendommens udgifter, herunder prioriteter, forsikringer, abonnementer m.v.

  • Bogføring.

  • Besvarelse af henvendelser fra ejere, beboere m.v.

  • Kontakt til viceværter.

  • Udfærdigelse af lejekontrakter for beboelses- og erhvervslejemål.

  • Udsendelse af varme- og vandregnskaber.

  • Varsling af huslejestigninger.

  • Deltagelse i generalforsamlinger.

  • Juridisk rådgivning vedrørende ejendommen.

  • Rådgivning vedrørende byggesager.

Hver medarbejder har ansvaret for et antal ejendomme i samarbejde med en jurist. Juristen har det overordnede ansvar og besvarer juridiske spørgsmål vedrørende ejendommen. Endvidere deltager juristen i den årlige generalforsamling normalt som dirigent. Medarbejderen har den daglige kontakt med lejere, håndværkere m.v. og varetager al korrespondance, opkrævning af husleje m.v. samt bogføring af ejendommens bilag i et selvstændigt bogholderi.

Ejendommens interesser bliver derfor varetaget af både en jurist og en medarbejder, som har et indgående kendskab til ejendommen.

Firma

Advokatkontoret Bjarne Johnsen 

CVR: 10585678​

​Adresse

Valkendorfsgade 5
1151 København K

Kontakt

Tlf.: 33 13 12 35